FAQ

Ofte stillede spørgsmål

1. Skal man booke aktiviteter og spisning på forhånd?
 
Vi anbefaler uden tvivl, at man forudbestiller både aktivitet og spisning på forhånd. Dette er for at sikre, at din oplevelse 
er så problemfri som muligt, og så vi kan sikre et bedre flow for jeres arrangement. 
Derudover ønsker vi nødigt at vores gæster ankommer forgæves når vi er fuldt bookede.  Vi anbefaler som udgangspunkt at man på 
selskaber med mere end 4 deltagere forudbestiller sin aktivitet samt spisning 7 dage forinden arrangementet.  
 
2. Er det muligt at medbringe egen mad eller drikkevarer? 

Det er ikke muligt at medbringe eller nyde egen mad eller drikkevarer hos Cecilie’s. Vi har en cafe samt bar på stedet, som du 
hellere end gerne må benytte.  
 
3. Hvordan kan jeg komme i kontakt med jer? 

Du kan kontakte os på følgende e-mail: info@cecilies.dk. Vi bestræber os på at svare indenfor 24 timer i hverdagene og indenfor 
72 timer i weekenden.  Du kan derudover kontakte os på nummeret +45 55 55 50 50 indenfor vores åbningstider.  
 
4. Hvornår kan man senest reducere i antallet af bowlingbaner samt deltagerantallet til minigolf? 

Man kan til enhver tid reducere i antallet af bowlingbaner samt deltagerantallet til minigolf. Det vil sige, at det er muligt at 
reducere i antallet helt op til check ind ved ankomst på dagen for arrangementet.  
 
5. Hvornår kan jeg senest foretage ændringer i min booking? 

Såfremt du ønsker at foretage ændringer i deltagerantallet eller jeres mad bestilling, skal dette ske senest kl. 12:00 to hverdage 
forinden arrangementet.  
 
6. Hvordan kan jeg afbestille min reservation, og hvad er betingelserne?  

Ønsker du at afbestille din reservation, skal du kontakte os på mail: info@cecilies.dk eller telefonnummer: +45 55 55 50 50. 
 Det er som udgangspunkt gratis at afbestille sin reservation, man skal dog være opmærksom på vores betingelser for afbestilling af 
forudbestilt mad. Klik her for at læse om vores betingelser.  
 
7. Hvilke betalingsformer tager I imod? 

Vi tager imod betaling på kreditkort samt kontanter.  
Det er derudover også muligt at betale med faktura og EAN- nummer. Dette skal dog være aftalt med vores bookingafdeling på forhånd. 
Jeres booking skal være korrekt booket med Inst/firma navn, adresse, post nummer, Email, kontakt person og EAN nummer. Klik her for 
at læse om vores betingelser for betaling med EAN- nummer og faktura. 
 
8. Hvornår betaler man? 

Man betaler ved ankomst på dagen for arrangementet, medmindre andet er aftalt.  
 
9. Hvornår er det muligt at bestille mad i cafeen? 

Køkkenets åbningstider lyder således: 
Mandag + søndag: 10:00 - 20:00 
Tirsdag - lørdag: 10:00 - 20:30 
Vi gør opmærksom på, at køkkenets åbningstider er vejledende, da disse kan ændres på grund af større arrangementer eller øget 
gæstetrafik.  
 
10. Skal man bestille mad til DINNER pakken? 

Man skal ikke bestille mad, hvis man har valgt Cecilie’s DINNER pakke. Cecilie’s DINNER pakke inkluderer nemlig servering af 
vores grillmenu, se menuen her.
    
11. Hvornår skal I senest modtage det endelige deltagerantal til børnefødselsdage? 

Ved ændring af antal til børnefødselsdag, skal dette oplyses til Cecilie's senest dagen 
forinden inden kl.12.00. 
 
12. Hvor ligger Cecilie’s i Herlev? / Hvor ligger Cecilie’s i City 2? 

Hørkær 1, 2730 Herlev / Cityringen 6, 2630 Taastrup.